سی‌ وی (CV) و رزومه

تحقیقات نشان می­‌دهند، به ­‌طور متوسط ​​، استخدام‌ کنندگان یا اساتید دانشگاهی حداکثر تنها 6 ثانیه به سی وی یا رزومه افراد نگاه می­‌کنند. در حالی که ما روزها وقت می­‌گذاریم تا رزومه جامع و کاملی بنویسیم، و حتی عکسی مخصوص سی وی هم تهیه می­‌کنیم . پس نحوه نوشتن رزومه انگلیسی یکی از مهم‌ترین گام‌ها جهت موفقیت شماست.

این مسئله ممکن است ناعادلانه به نظر برسد، پس باید بتوانیم رزومه­ یا سی وی­ خود را به صورتی بنویسم که در چند ثانیه توجه هر فردی را به خود جلب کند در ادامه نحوه نوشتن رزومه یا سی وی انگلیسی با چنین ویژگی را به­‌ طور کامل بررسی می­‌کنیم. با استفاده از این متد در نوشتن CV خود، خواهید توانست موقعیت شغلی یا تحصیلی دلخواه­‌ تان را به ­‌دست آورید.

تفاوت سی‌ ­وی (CV) و رزومه چیست؟

آیا شما به نوشتن رزومه نیاز دارید یا سی وی؟ تفاوت سی وی (CV) و رزومه چیست؟

شاید متوجه شده باشید که وقتی برای یافتن شغل یا پذیرش در یک دانشگاه بین­‌المللی اقدام می­‌کنید، برخی از موسسات CV  و برخی دیگر از شما رزومه می­‌خواهند.

  • در تمام کشورهای اروپایی، رزومه و سی ‌وی در واقع یکسان هستند و می­‌توانند با یکدیگر جایگزین شوند. بنابراین اگر موسسه‌­ای در اروپا درخواست CV داشته باشد ، باید بدانید که این همان رزومه است.
  • اگر برای پیدا کردن شغل، دانشگاه مناسب و یا مهاجرت برای ایالات متحده آمریکا اقدام می­‌کنید، رزومه خلاصه یک صفحه‌ای از تجربه و سابقه کاری شماست. در صورتی که سی وی، شامل تمام تجربیات دانشگاهی و کاری، مقالات و موارد دیگر است.
  • تفاوت اصلی رزومه و سی وی در این است که رزومه حدود یک صفحه می‌­باشد(حداکثر دو صفحه)، در حالی که CV می­‌تواند طولانی‌­تر باشد.
  • رزومه برای یافتن همه انواع شغل­‌ها به کاربرده می­‌شود، اما از سی وی برای اخذ پذیرش در دانشگاه­ها استفاده می‌­شود.
  • رزومه متناسب با شغل خاصی است که برای آن اقدام می­‌کنید، در صورتی که CV یک مرور کلی است.

نوشتن سی وی برای همه ما کار دشواری است و نمی­‌دانیم از کجا باید شروع کنیم. اما برای رفع این مشکل، در ادامه نحوه نوشتن یک سی وی منحصر به فرد را به صورت گام به گام  توضیح می‌­دهیم، اگر در نوشتن CV خود این مراحل را دنبال کنید، هیچ یک از موارد مهم را از دست نخواهید داد.

همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در  دارالترجمه رسمی   ترجمه   خود را به همه زبانهای روز دنیا ​ترجمه انگلیسی /ترجمه ترکی / ترجمه عربی / ترجمه آلمانی / ترجمه ایتالیایی / ترجمه اسپانیایی   ترجمه کنید . 

آماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.
۲-
ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
☎️ تماس شعب:
پونک:
02144442131
واتساپ پونک

wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326
واتساپ سعادت آباد

wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330
واتساپ انقلاب

wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330
واتساپ میرداماد

wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com

.