کار و تحصیل در کانادا

حتماً در سال‌های اخیر نام کانادا را در برترین‌های اقتصادی زیاد شنیده‌اید و می‌دانید که در چند سال گذشته کانادا رشد اقتصادی خوبی داشته‌ است. دلیل این امر به کارگیری نیروهای متخصص داخلی و البته بین‌المللی در تمامی حوزه‌ها به شمار می‌رود. ازطرف دیگر شنیده‌اید که کانادا به تازگی مقصد بسیار مناسبی برای دانشجویان شده است و از تمامی دنیا برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که دانشجویان علاقمند به تحصیل در کانادا برای آینده شغلی خود در کانادا نیز برنامه‌ ریزی می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره کار و تحصیل در کانادا و تمامی زوایای کار هنگام تحصیل صحبت کنیم. به نظر شما کار همراه با تحصیل در کانادا امکان‌ پذیر هست

.

شماره ملی کانادا (سین نامبر)

در ابتدا شما می‌بایست با سین نامبر آشنا شوید سین نامبر (Social Insurance Number) شماره ملی 9 رقمی است که تمامی افرادی که تازه به کانادا ورود کرده‌اند و اقامت دائم گرفته‌اند . دریافت می‌کنند و برای هر فرد کد منحصر به فردی اختصاص داده می‌شود . درخواست و تمامی مدارک مورد نیاز خود را می‌توانید در دارالترجمه رسمی ثبت کرده و به سفارت ارائه دهید تا مراحل اخذ ویزا و همچنین اقامت شما به درستی پیش برود.

کار و تحصیل در کانادا

تمامی دانشجویانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می‌بایست در ابتدا برنامه‌ ریزی دقیق خود را داشته باشند. افرادی که علاوه بر تحصیل علاقه به کار در کانادا را دارند بهتر است از ابتدا همراه با مدارک خود ، درخواست مربوط به کار حین تحصیل را در دارالترجمه آماده کرده و ارائه کنند. در برخی شرایط و بعضی رشته‌های تحصیلی دانشجویان از سوی دانشگاه‌ها پس از گذراندن دوره‌هایی مشغول به کارهای تخصصی می‌شوند که این افراد نیازی به آماده کردن مدارک پیش از مهاجرت را ندارند.

همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در  دارالترجمه رسمی هزاره سوم  ترجمه رسمی گواهی نامه خود را به همه زبانهای روز دنیا ​ترجمه انگلیسی /ترجمه ترکی / ترجمه عربی / ترجمه آلمانی / ترجمه ایتالیایی / ترجمه اسپانیایی  همراه با تاییدات دادگستری و خارجه  ترجمه کنید . 

آماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.
۲-
ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
☎️ تماس شعب:
پونک:
02144442131
واتساپ پونک

wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326
واتساپ سعادت آباد

wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330
واتساپ انقلاب

wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330
واتساپ میرداماد

wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com

.