اوکراین

اخذ تابعیت اکراین از طریق تولد

اخذ تابعیت اکراین از طریق تولد، یکی از راه­های کسب تابعیت این کشور می­باشد. در واقع، اخذ تابعیت اکراین از طریق تولد، می­تواند یکی از طرق اخذ تابعیت در هر کشوری باشد اخذ تابعیت در اکراین بر اساس تولد، به موجب سیستم خون می­باشد. به عبارت روشن­تر، برای کسب تابعیت اکراین و هر کشور دیگری، اولین گزینه مورد تامل، تولد در آن کشور می­باشد. بنابراین، برای کسب تابعیت کشور اکراین، اخذ تابعیت اکراین از طریق تولد به عنوان اولین گزینه، پیش روی دوستداران این کشور قرار می­گیرد.

اکراین در شرق اروپا قرار دارد که پس از روسیه، دومین کشور وسیع و بزرگ در اروپا محسوب می­شود و بیشتر دارای آب و هوای معتدل است، به استثنای ساحل جنوبی کریمه که دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است. زبان رسمی آن، اکراینی است که البته زبان روسی نیز کاربرد گسترده­ای دارد، به ویژه در شرق و جنوب اکراین. دین رسمی کشور اکراین نیز مسیحیت است. تابعیت اکراین، تحت حاکمیت قانون شهروندی اکراین و قانون اساسی این کشور می­باشد. نظام اصلی تابعیت کشور اکراین، بر اساس سیستم خون می­باشد. یعنی شخصی که به هنگام تولد دارای والدین اکراینی باشد، تبعه اکراین محسوب می­شود.

اخذ تابعیت کشور اکراین به موجب تولد:

بر اساس بند ۱ ماده ۶ قانون تابعیت اکراین؛ تحت عنوان اسباب اخذ تابعیت اکراین، یکی از طرق کسب تابعیت کشور اکراین، تولد می­باشد. به موجب ماده ۷ همین قانون که شرح روش تولد؛ از طرق اخذ تابعیت اکراین؛ می­باشد، بیان می­دارد:

  • هر شخصی که والدین آن یا یکی از پدر یا مادر آن، در زمان تولد آن شخص، شهروند اکراین باشد، تبعه اکراین محسوب می­شود.
  • شخص متولد شده در خاک اکراین، از پدر و مادر بیدون تابعیت که در کشور اکراین اقامت قانونی داشته باشند، تبعه اکراین محسوب می­شود.
  • فرد متولد شده در خارج از خاک کشور اکراین، از افراد بدون تابعیت و مقیم دائم و قانونی اکراین؛ در صورتیکه آن شخص، تابعیت کشور خارج را از طریق تولد کسب نکند، تبعه اکراین می­باشد.
  • شخص متولد شده در خاک کشور اکراین، از والدین خارجی و مقیم دائمی و قانونی کشور اکراین، در صورتیکه شخص تابعیت هر یک از پدر و مادرش را در هنگام تولد کشب نکند، تبعه اکراین خواهد بود.
  • فرد متولد شده در خاک کشور اکراین، از پدر و مادری که هر کدام از آنها دارای وضعیت پناهندگی ( asylum یا refugee؛ پناهنده در سفارت یا پناهنده در خاک ) در اکراین باشند؛ در صورتیکه آن اشخاص تابعیت هر کدام از والدینش را کسب نکند یا تابعیت پدر یا مادری که در اکراین دارای وضعیت پناهندگی هستند را کسب کند، شهروند اکراین محسوب می­شود.
  • شخصی متولد شده در خاک کشور اکراین، از والدینی که یکی از آنها تبعه کشور خارجی و دیگری شخص بدون تابعیت و مقیم دائمی و قانونی اکراین باشد؛ در صورتیکه شخص، تابعیت خارجی پدر یا مادرش را به هنگام تولد کسب نکند، شهروند اکراین محسوب می­شود.
  • نوزاد تازه متولد شده در خاک کشور اکراین، بدون پدر و مادر شناخته شده ( یعنی، در خصوص بچه سر راهی )، شهروند اکراین محسوب می­شود.
  • شخصی که حق اخذ تابعیت اکراین از طریق تولد را دارد، از تاریخ تولد، شهروند اکراین محسوب می­شود.

اخذ تابعیت اکراین از طریق فرزندخواندگی

اخذ تابعیت اکراین از طریق قیمومت

دارالترجمه هزاره سوم
اماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….
۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
☎️ تماس شعب:
پونک:
02144442131
واتساپ پونک
wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326
واتساپ سعدت آباد
wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330
واتساپ انقلاب
wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330
واتساپ میرداماد
wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com