ترجمه گواهی موقت پایان تحصیلات

ترجمه گواهی موقت پایان تحصیلات

برای بسیاری از شما پیش آمده است که بعد از فارغ التحصیلی در یک مقطع تحصیلی، آنچنان که باید به دنبال گرفتن اصل مدرک خود نباشید. چرا که در بسیاری از موقعیت های شغلی کار شما با مدرک موقت پایان تحصیلات خود راه می افتد و لزوماً نیازی به داشتن اصل مدرک تحصیلی ندارید. اما هر چه موقعیت استفاده از مدرک تحصیلی شما با اهمیت تر و رسمی تر باشد، لزوم نیاز به ترجمه رسمی اصل مدرک تحصیلی بیشتر می شود. در واقع ترجمه گواهی موقت برای استفاده در اینگونه موقعیت ها کمتر مورد پذیرش سازمان یا مرکز تحصیلی مبداء می باشد و آنها اولویت را بر ترجمه رسمی اصل مدرک تحصیلی قرار می دهند.

آیا گواهی موقت قابل ترجمه است

کسانی که قصد تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور را دارند، نیازمند ارائه ترجمه مدارک تحصیلی خود هستند و از آنجائیکه جزو ترجمه های رسمی به حساب می آید، موازین حقوقی و قانونی الزام می دارد که اصل مدرک تحصیلی باید ترجمه رسمی شود. اما آیا شرایطی برای ترجمه گواهی موقت هم وجود دارد یا خیر؟ آیا می توان در برخی موقعیت ها مدرک موقت را به بجای ترجمه رسمی اصل مدرک تحصیلی ارائه داد؟ مدرک موقت شما چه ویژگی هایی را باید داشته باشد که قابلیت ترجمه رسمی را داشته باشد؟ آیا ترجمه رسمی گواهی موقت برای رشته های مختلف فرق دارد یا خیر؟ اینها سوالاتی هستند که بیشتر فارغ التحصیلانی که قصد تحصیل در کشور دیگری را دارند و یا می خواهند در کشور دیگری کاری را متناسب با رشته ی تحصیلی خود پیدا کنند، به دنبال جواب آنها هستند. یکی از دلایل اصلی اینکه دانشگاه و یا واحد مقصد در کشور دیگر، ترجمه رسمی اصل مدرک تحصیلی شما را می خواهد، جلوگیری از جعل و اطمینان داشتن از صحت مدرک است. اما اگر مدرک موقت پایان تحصیلات شما برخی ویژگی ها را داشته باشد، امکان دارد قابل ترجمه رسمی باشد. قابلیت ترجمه رسمی داشتن یعنی داشتن شرایطی که مورد قبول دانشگاه و یا واحد مقصد باشد. زمانی ترجمه رسمی مدرک موقت دارای اعتبار است که از منظر قانونی قابل پذیرش باشد.

عدم ذکر عبارت “این گواهی ارزش ترجمه ندارد” در متن مدرک موقت

گواهی موقت دارای تاریخ اعتبار باشد

تاریخ اعتبار گواهی موقت منقضی نشده باشد

اگر گواهی موقت شما شرایط لازم را جهت ترجمه رسمی دارد، می توانید با انتخاب دارالترجمه هزاره سوم ، سفارش ترجمه رسمی خود را با پشتیبانی دفتر هماهنگ نمایی

دارالترجمه هزاره سوم
اماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….
۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
تماس شعب:
پونک:
02144442131

واتساپ پونک
wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326

واتساپ سعادت آباد
wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330

واتساپ انقلاب
wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330

واتساپ میرداماد
wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com