نــــــــــــــاتــــــــــــــــــی

مترجم ناتی به فردی ابلاغ می شود که پس از شرکت و قبولی در آزمون رسمی مترجمی ناتی، موفق به کسب مجوز ترجمه ناتی از این سازمان شده است. این آزمون توسط دولت استرالیا برگزار شده و مترجم می تواند انواع ترجمه را انجام داده و با مهر ناتی آنها را تایید نماید. ناتی مخفف عبارت National Accreditation Authority for Translators and Interpreters است که به معنی مرجع اعتبار بخشی ملی به مترجمان شفاهی است. ترجمه ناتی مورد تایید کشورهای استرالیا، نیوزیلند مالزی و آفریقای جنوبی می باشد. دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند در سراسر جهان نیز ترجمه ناتی را می پذیرند.

هدف و دلیل تشکیل ناتی چیست ؟

استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر می باشد که مدت هاست یکی از اصلی ترین گزینه های مهاجران در سرتاسر دنیا محسوب می شود. از این رو با توجه به افزایش روز افزون مهاجران به این کشور است، بالطبع نیاز به ترجمه در این کشور بیش از پیش حس می شود. هدف ناتی (NAATI) این است که استانداردهای ملی بالایی را در ترجمه کتبی و شفاهی تنظیم و حفظ کند تا از این طریق مجموعه ای از مترجمان را که مورد قبول و اعتماد خود است را در سراسر جهان داشته باشد تا به این صورت بتواند پاسخگوی نیازهای خود در این زمینه شود

آیا داشتن مدرک ناتی برای متقاضیان ویزای استرالیا امتیاز محسوب می شود؟

جواب این سوال مثبت است و همین موضوع یکی از راههای جبران کمبود امتیاز برای متقاضیانی است که نیاز به امتیاز بالا برای مهاجرت به استرالیا دارند. در حال حاضر آزمون ناتی CCL به صورت آنلاین برگذار می شود و از این رو تمام متقاضیان از سراسر جهان می توانند در آزمون ناتی ثبت نام و در آن شرکت کنند تا به این صورت 5 امتیاز کسب کنند.

تفاوت ترجمه ناتی با ترجمه رسمی در چیست ؟

مسلما ترجمه ناتی مورد قبول دولت و اداره مهاجرت استرالیا می باشد و نیازی به تاییدیه وزارت علوم، دادگستری و سایر مراجع ندارد. اما شما برای ترجمه رسمی باید اصل مدرک را ارائه کنید، می توانید اسکن، عکس و حتی کپی مدرک خود را برای ترجمه ارسال کنید.

دارالترجمه هزاره سوم
آماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….
۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
تماس شعب:
پونک:
02144442131

واتساپ پونک
wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326

واتساپ سعادت آباد
wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330

واتساپ انقلاب
wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330

واتساپ میرداماد
wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com

 

mitra گفت:
ایا فقط کشور استرالیا مهر ناتی باید بخوره یا کشور های دیگه هم میشه؟
simin گفت:
شما مهر ناتی هم انجام میدین چند روزه هست میشه توضیح بدین