سند ازدواج

سند ازدواج چیست؟

سند ازدواج به‌عنوان برگه‌ای از خصوصیات و مشخصات زوجین بوده که مشخص می‌کند رابطه آنها به چه شکل خواهد بود. اخیراً ترجمه رسمی قباله ازدواج برای گرفتن ویزا به‌عنوان یک امر لازم است تا روند درخواست ویزا چه برای کار و چه برای تحصیلات تسهیل یابد. سند ازدواج به‌ طورکلی به‌عنوان یک دفترچه از مشخصات و تعهدات طرفین بوده که شروط مهمی را بیان می‌کند. این شروط دارای بندهای 12 گانه ایست که توسط شورای‌عالی قضایی صادر شده و در قالب یک دفترچه تصویب می‌شود.

مدارک لازم برای ترجمه سند ازدواج

اگر می‌خواهید بدانید که فرایند ترجمه سند ازدواج به‌ صورت رسمی و قانونی به چه صورت می‌باشد و یک مترجم برای انجام این خدمات چه مدارکی را لازم دارد با ما در ادامه همراه باشید. لازم به ذکر است برای ترجمه مدارک به ‌صورت رسمی از جمله قباله ازدواج ارائه اصل مدارک به دارالترجمه به‌عنوان قوانین لازم‌الاجرا در دارالترجمه‌های رسمی خواهد بود. به ‌طورکلی از جمله مدارک مهمی که برای ترجمه‌های قانونی و رسمی این مدرک نیاز است گذرنامه زوجین و در برخی موارد شناسنامه خواهد بود.

مترجمین برای اینکه قادر باشند نام و مشخصات طرفین را به‌دقت ترجمه نمایند نیاز دارند تا کلمات دقیق را به‌صورت اسپل اسامی ازروی گذرنامه شما یادداشت کنند به همین دلیل درصورتی‌ که می‌توانید آن را به‌صورت حضوری تحویل دهید .

ترجمه رونوشت سند ازدواج در صورتی انجام می‌شود که در دفتر ثبت ازدواج و طلاق ثبت شود و مهر شده باشد. لازم به ذکر است کپی برابر اصل کردن این مدارک نیز درصورتی‌  که تأیید شده باشند قابلیت ترجمه‌های رسمی پیدا خواهند کرد. مدارک و قباله ازدواج اتباع خارجی که در کشور ایران زندگی می‌کنند بایستی ابتدا توسط اداره امور اتباع وزارت کشور تأیید شده و در آخر اقدام به ترجمه‌های قانونی و رسمی شوند. 

چه زمانی ترجمه قباله ازدواج نیاز است؟

زمانی که جهت اخذ ویزا به سفارت کشور موردنظر مراجعه می‌نمایید در صورتی که ویزای کاری را بخواهید و یا نیاز داشته باشید جهت ادامه تحصیل ویزا دریافت کنید. ترجمه قباله ازدواج یک الزام برای افراد متأهل است و برای افراد مجرد ترجمه گواهی تجرد کافی خواهد بود. اما درصورتی‌که ویزای توریستی اخذ نمایید معمولاً این ترجمه نیاز نیست و بسیاری از سفارتخانه‌ها به ترجمه مدارک هویتی شناسنامه بسنده خواهند کرد.

ترجمه فوری سند ازدواج به همراه تأییدات دادگستری و وزارت

انجام خدمات ترجمه‌های قانونی زمان خاصی را سپری می‌کند اما هستند کسانی که نیاز دارند تا در مدت‌زمان کمتری اقدام به ترجمه‌های رسمی نمایند. قید فوریت برای این اشخاص اهمیت بالایی خواهد داشت. به همین دلیل دارالترجمه رسمی هزاره سوم قادر است این خدمات در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

دارالترجمه هزاره سوم
آماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….
۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
تماس شعب:
پونک:
02144442131

واتساپ پونک
wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326

واتساپ سعادت آباد
wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330

واتساپ انقلاب
wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330

واتساپ میرداماد
wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com