استعداد یابی در آلمان

سازمان‌های حمایتی استعدادیابی آلمان

در آلمان سیزده سازمان حمایتی استعدادیابی وجود دارد که برای ترویج استعدادهای جوان حمایت مالی می‌کنند. به دلیل چارچوب قانونی ارائه‌شده توسط مقامات آلمانی، این سازمان‌ها دارای شباهت‌های خاصی هستند که عبارت‌اند از: انواع سازمان‌های تأمین مالی استعدادیابی در آلمان

۱: بنیاد ملی آکادمیک آلمان

دارندگان بورسیه تحصیلی را تشویق می‌کنند تا اهداف توسعه تحصیلی و شخصی مستقل را تدوین و اجرا کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا از هر ملیت می‌توانند این بورسیه را درخواست داده و ماهانه ۱۲۰۰ تا ۱۳۵۰ یورو بعلاوه ۱۰۰ یورو کمک‌هزینه خرید کتاب دریافت کنند. فرایند انتخاب بنیاد ملی آکادمیک آلمان برای ارئه بورسیه تحصیلی، مختص دانشجویانی است که موفقیت‌ها و پتانسیل‌های تحصیلی و شخصی برجسته‌ای را نشان می‌دهند.

2: بنیاد رزا لوکزامبورگ

 به زنان، دانشجویان با پیشینه تحصیلی و مهاجرت، نیازمندان اجتماعی و افراد دارای معلولیت که دستاوردها و تعهدات مشابهی را نشان می‌دهند، داده می‌شود

۳: بنیاد هانس بوکلر (Hans-Böckler-Stiftung)

دارندگان باید جوانانی فعال و متعهد به مسائل سیاسی   و اجتماعی باشند. متقاضیان بر اساس میزان مشارکت آن‌ها با چنین موضوعاتی (سیاسی، اجتماعی-سیاسی، سیاسی-فرهنگی، زیست‌محیطی و غیره) ارزیابی می‌شوند.

۴: بورسیه‌های تحصیلی کنراد آدناور

بورسیه‌ای است که توسط بنیاد بورسیه به دانشجویان بین‌المللی کارشناسی ارشد و دکترا که سن آن‌ها کم‌تر از سی سال باشد، اعطا می‌شود. برای دریافت این بورسیه لازم است سطح علمی ‌شما از حد متوسط بالاتر باشد و در فعالیت‌های اجتماعی کشور خود شرکت کرده باشید.

۵: بورس تحصیلی بنیاد فردریش ایبرت

یکی دیگر از بورسیه های تحصیلی آلمان، که به دنبال ارتقای سوسیال دموکراسی از طریق کمک‌های مالی دانشگاهی است. انتظار می‌رود دانشحویان متقاضی دارای پیشرفت تحصیلی بالاتر از حد متوسط ​​باشند. این بورسیه، گزینه خوبی برای کسانی است که در زمینه‌های علوم اجتماعی، سیاسی یا علوم انسانی فعالیت دارند.

۶: بنیاد آزادی فردریش ناومن

به ارتقای اصول لیبرال و آموزش سیاسی در آلمان اختصاص داده شده است. اهداف بنیاد آزادی فردریش ناومن، پیشبرد اصول آزادی و عزت برای همه مردم در همه زمینه‌های جامعه، نه‌تنها در آلمان بلکه در خارج از کشور نیز هست.

۷:  بنیاد هانس سایدل

بسته به سطح تحصیلات دانشجویی در آلمان متفاوت است. آن‌ها همچنین دارای فرصت‌های حمایتی برای هزینه‌های سفر، خانواده‌ها و اعطای یارانه مالی برای سایر هزینه‌ها هستند که می‌تواند مانند هزینه چاپ در مورد انتشارات علمی باشد.

۸: بورسیه‌های تحصیلی بنیاد هاینریش بل در آلمان

به دانشجویان بین‌المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ، اعطا می‌شود.

دارالترجمه هزاره سوم

اماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان

۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….

۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی

۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه

۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها

۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک

۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ

تماس شعب:

پونک:

02144442131

واتساپ پونک

wa.me/989388959590

سعادت آباد:

02122136326

واتساپ سعادت آباد

wa.me/989054844824

انقلاب:

02122882330

واتساپ انقلاب

wa.me/989054844828

میرداماد:

02122882330

واتساپ میرداماد

wa.me/989022232572

ادرس سایت:

https://hezareh3.com

 

EcHLCjZIVvDhWwe گفت:
YmqEMUXerF
JrsvNfjFcMgp گفت:
QPLbUwtZWAomCka