بورسیه در کشور آلمان

 

دریافت بورسیه های تحصیلی آلمان

باوجود تحصیل رایگان در آلمان، هزینه‌های زندگی دانشجویی اجتناب‌ناپذیر بوده و حدود ۸۵۳ یورو در ماه برآورد شده است که می‌تواند برای دانشجویان بین‌المللی چالش‌ برانگیز باشد. برای این منظور، حمایت‌های مالی متعدد در قالب بورسیه های تحصیلی آلمان به دانشجویان اعطا می‌شود که می‌توانند آن‌ها را در تأمین هزینه‌های زندگی کمک نمایند و بخش قابل‌توجهی از هزینه‌ها رو پوشش دهندبعضی از این بورسیه‌ها به‌صورت عمومی برای اکثر مقاطع تحصیلی ارائه می‌شوند، اما بورسیه‌هایی نیز وجود دارند که برای حمایت مالی از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیل کارشناسی ، تحصیل کارشناسی ارشد ، تحصیل دکترا  و پسا دکترا  ارائه می‌شوند. به‌طورکلی، بورسیه های تحصیلی آلمان از طریق سازمان DAAD، برنامه بورسیه ملی، بورسیه تحصیلی اتحادیه اروپا برای تحصیل در آلمان اراسموس و سازمان‌های حمایتی استعدادیابی ارائه می‌شوند.

بورسیه DAAD از بورسیه های تحصیلی آلمان

خدمات تبادل دانشگاهی آلمان ، بزرگ‌ترین سازمان سرمایه‌گذاری آلمان برای همکاری‌های بین دانشگاهی و بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی است که به‌دنبال تحصیل در آلمان هستند. این بورسیه تقریباً سالانه ۱۰۰۰۰۰ نفر دانشجو را  تأمین مالی می‌کند. بورسیه‌های DAAD به دانشجویانی اعطا می‌شود که مایل به دریافت مدرک تحصیلی در یک دوره تحصیل تمام‌وقت هستند.

بورسیه ملی از بورسیه‌های تحصیلی در آلمان

یکی دیگر از بورسیه های تحصیلی آلمان، بورسیه ملی آلمان  (Deutschlandstipendium) است که به دانشجویان برجسته تحصیلی از گوشه و کنار جهان حمایت مالی ارائه می‌دهد. این برنامه بدون در نظر گرفتن ملیت، درآمد شخصی یا درآمد والدین از دانشجویان در تمام دانشگاه‌های شرکت‌کننده در آلمان پشتیبانی می‌کند.

بورسیه تحصیلی اراسموس در آلمان

بورسیه اراسموس، توسط اتحادیه اروپا ارائه می‌شود و سالانه از هزاران دانشجو برای تحصیل در آلمان و دیگر کشورها پشتیبانی می‌کند. کمک‌های مالی اراسموس برای دوره‌های تبادل یک‌ساله برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های آلمان، ارائه می‌شود. برای دریافت بورسیه اراسموس، باید در یک موسسه آموزش عالی ثبت‌نام کنید و هم دانشگاه محل تحصیل شما و هم دانشگاه آلمان باید منشور اراسموس برای آموزش عالی را امضا کرده باشند.

دارالترجمه هزاره سوم

اماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان

۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….

۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی

۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه

۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها

۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک

۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ

تماس شعب:

پونک:

02144442131

واتساپ پونک

wa.me/989388959590

سعادت آباد:

02122136326

واتساپ سعادت آباد

wa.me/989054844824

انقلاب:

02122882330

واتساپ انقلاب

wa.me/989054844828

میرداماد:

02122882330

واتساپ میرداماد

wa.me/989022232572

ادرس سایت:

https://hezareh3.com

 

saeed گفت:
mamanon az etelaat va tozihat
PwibVATcrsfvu گفت:
gVyfFPrXx
VLchJqteCbTOovZA گفت:
kRsoXwCpSIZYDaA