تحصیل در ترکیه

ترجمه رسمی زبان ترکی - استامبولی

دارالترجمه رسمی ترکی هزاره سوم  با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص از مترجمان رسمی زبان ترکی استانبولی و کارشناسان و متخصصان امور مهاجرت تمام تلاش خود را برای تسهیل روند اخذ ویزا و مهاجرت هم میهنان عزیز به عمل می آورد.

لازم به ذکر است دارالترجمه رسمی ترکی هزاره سوم با سابقه درخشان به عنوان دفتر مرکزی مترجمان قوه قضاییه ایران خدمات ترجمه رسمی مدارک به زبان ترکی استانبولی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت و دقت و مناسبت ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

هم چنین لازم به ذکر است تعداد مترجمین رسمی زبان ترکی استانبولی در کشور محدود است و همین امر مدیریت دارالترجمه رسمی هزاره سوم را بر آن داشته است تا با گردآوری گروهی زبده از مترجمان خلا ناشی از این امر را پر کرده و خدماتی با کیفیت بالا به هم میهنان و مشتریان گرانقدر دارالترجمه رسمی هزاره سوم ارائه نماید.

در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص این امکان را به ما داده است تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را با ارائه کاری دقیق و بی عیب و نقص در سریع ترین زمان ممکن به دست آوریم که این بزرگ ترین افتخار دارالترجمه رسمی ترکی هزاره سوم محسوب   می شود.

خدمات دارالترجمه رسمی ترکی  هزاره سوم : ، ترجمه رسمی مدارک ترکی استانبولی فوری، ترجمه رسمی فوری، دارالترجمه رسمی تهران دارالترجمه هزاره سوم.

(صفر تا صد تحصیل در ترکیه)

تحصیل در ترکیه و تمام اطلاعاتی که شما عزیزان نیاز دارید، در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد. برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور ترکیه را دارند، مطالعه و بررسی دقیق شرایط و امکانات کشور ترکیه می تواند تصمیم گیری را برای افراد متقاضی آسان تر نماید.
در سال های اخیر افراد زیادی خواهان تحصیل در کشور ترکیه بوده اند و مهاجرت های تحصیلی فراوانی در این خصوص صورت گرفته است. از این رو متقاضیان تحصیل در ترکیه، نیاز به بررسی تمام جوانب تحصیل در ترکیه را دارند که در این راه ممکن است سوالات بسیاری از این قبیل ذهن افراد را به خود مشغول نماید.و همچنین سوالات دیگری که پاسخ تمام آنها را می توانید در این مقاله مطالعه فرمایید. این مطلب توسط مشاورین متخصص تهیه و تالیف شده است. اگر قصد مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل را دارید، بهتر است مطالعه دقیق‌تری در این زمینه داشته باشید راه پیچیدگی های خاصی دارد که نیاز به بررسی جزئیات آن است.

تحصیل در ترکیه و شرایط عمومی آن :

کشور ترکیه دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی است زیرا بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. ترکیه با کشورهای بسیاری از جمله ایران، عراق، سوریه، یونان، قبرس، بلغارستان، نخجوان آذربایجان، ارمنستان و گرجستان همسایه است و از شمال با دریای سیاه و در جنوب غربی با دریای مدیترانه در بر گرفته شده است و همین عامل سبب شده است که اقتصاد ترکیه بر پایه تجارت از طریق دریا و کشتیرانی باشد و این از عوامل تأثیر گذار در رونق این کشور محسوب می گردد.ترکیه از نظر اقتصادی در جایگاه بیستم جهان قرار دارد و از جمله کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی همچنان رو به رشد است. زبان رسمی این کشور ترکی است و مردم در کشور ترکیه به زبان رسمی ترکی صحبت می کنند اما زبان های ارمنی و کردی نیز در این کشور وجود دارد.  افرادی که به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشند می توانند بهتر مراودات و نیازهای روزانه خود را برطرف نمایند. واحد پول ترکیه لیر و دین رسمی ترکیه نیز اسلام است.

"در کشور ترکیه در کلیه رشته ها امکان دریافت بورسیه از سازمان ها و موسسه های آموزش آمریکایی و اروپایی امکان پذیر است. دانشگاه های ترکیه بسیار معتبر هستند و معمولا با دانشگاه های معتبر جهانی مرتبط هستند. مثلا دانشگاه حاجت تپه ترکیه به طور مستقیم با دانشگاه هاروارد آمریکا مرتبط است و سیستم آموزشی دانشگاه های ترکیه کاملا بر اساس استانداردهای سیستم آموزشی آمریکاست که دروس را به صورت ترمی واحدی ارائه می کنند".

شرایط تحصیل در مدارس کشور ترکیه :

تحصیل در کشور ترکیه در مدارس از 6 سالگی آغاز می شود در کشور ترکیه تحصیل در مدارس خصوصی و دولتی انجام می شود که تحصیل رایگان در ترکیه در مدارس دولتی انجام می شود و در مدارس خصوصی با توجه به مقطع تحصیلی نیازمند پرداخت شهریه خواهید بود.
زبان تدریس در مدارس ترکیه معمولا ترکی است و زبان دوم انگلیسی که از سال چهارم دبستان آموزش آن آغاز می شود، اما در برخی از مدارس خصوصی ترکیه دو زبان را به صورت همزمان تدریس می کنند. مقطع ابتدایی در مدارس ترکیه 4 سال زمان می برد و مقطع راهنمایی و دبیرستان نیز 4 ساله می باشد. دبیرستان های ترکیه آناتولی و دولتی است که در دبیرستان های دولتی آموزش به صورت استاندارد و در دبیرستان های آناتولی ترکیه تدریس به زبان های خارجی انجام می شود. پس از اتمام تحصیل در دبیرستان های ترکیه امتحانات جامعی برگزار می شود که دانش آموزان در صورت قبولی در امتحانات و کسب نمره قبولی می توانند به دانشگاه بروند.لازم به ذکر است نمرات دانش آموزان در امتحانات جامع در رشته تحصیلی آنها در دانشگاه موثر است یعنی کسانی که در دروس ترکی استانبولی و ریاضی نمره بیشتری دریافت کنند، می توانند در رشته های روابط بین الملل و حقوق، آموزش، مدیریت بازرگانی، اقتصاد، روانشناسی در دانشگاه ها تحصیل کنند همچنین کسانی که در دروس علوم نمره بیشتری دریافت کنند می توانند برای تحصیل در رشته های کامپیوتر، پزشکی، مهندسی و اقدامات لازم را انجام دهند.یکی از شرایط لازم جهت پذیرش در دانشگاه های کشور ترکیه برای تحصیل در ترکیه ارائه مدرک دبیرستان و اخذ نمره قبولی در آزمون ورودی دانشگاه هاست. آزمون ورودی هر دانشگاه به صورت جداگانه برگزار می شود و بدون شرایط سنی است و دواطلبان با هر سنی با ارائه مدرک دیپلم دبیرستان می توانند در این آزمون شرکت کنند. شرایط تحصیل در ترکیه علاوه بر ارائه فرصت های آموزشی در مقیاس بین المللی و همچنین دانش و تجربه فراوان، بورس تحصیلی را نیز برای دانشجویان برجسته بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل در دانشگاه های معتبر خود ارائه می دهدپ.

دارالترجمه هزاره سوم
اماده ارائه کلیه خدمات ترجمه در کوتاه ترین زمان
۱- ترجمه رسمی به کلیه زبان های زنده دنیا.انگلیسی/ترکی /آلمانی/عربی/ایتالیایی/فرانسوی/اسپانیایی و….
۲- ترجمه رسمی کلیه مدارک هویتی و تحصیلی
۳-اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه
۴-اخذ تاییدیه کلیه سفارت ها
۵-ارسال و دریافت رایگان مدارک
۶-ترجمه آنلاین از طریق واتساپ
☎️ تماس شعب:
پونک:
02144442131
واتساپ پونک
wa.me/989388959590
سعادت آباد:
02122136326
واتساپ سعادت آباد
wa.me/989054844824
انقلاب:
02122882330
واتساپ انقلاب
wa.me/989054844828
میرداماد:
02122882330
واتساپ میرداماد
wa.me/989022232572
ادرس سایت:
https://hezareh3.com

 

saeed110 گفت:
ترجمه ها با مهر دولتی خیلی به کارم اومد خدا خیرتون بده کارتون عالی
saeed110 گفت:
ترجمه ها با مهر دولتی خیلی به کارم اومد خدا خیرتون بده کارتون عالی
brand110 گفت:
ترجمه رسمی ترکی توی دانشگاه ترکیه اپلای گرفتم دمتون گرم خیلی لطف کردید مترجماتون متخصص هستند
Smith گفت: